wtorek, 2 stycznia 2018

Podsumowanie 2017 roku

Przyszedł nowy rok, a więc czas na podsumowanie poprzedniego.
2017 był udanym czasem. Wykonałam sporo projektów, które sobie zaplanowałam i mam nadzieję, że przyszły rok przyniesie też dużo pozytywnych emocji.

Najważniejszym punktem roku 2017 było zakończenie Salu "Tea Time". Chciałam tutaj podziękować wszystkim uczestniczkom za to, ze tak dzielnie zmagały się z tym wzorem. A także Koleżankom, które nam dopingowały. Jesteście wspaniałe :)

Efekt końcowy Salu "Tea Time":



Cieszę się z metryczek, które wiszą już u nowo-narodzonych dzieci. Spodobały się, a to dla hafciarki najważniejsze :)



Chciałabym w przyszłym roku poprawić wykańczanie moich kartek. Trochę ich w tym roku powstało.



Kartki wielkanocne:





Kartki bożonarodzeniowe:













Poduszka z różyczkami czeka jeszcze na zszycie.


W zeszłym roku powstała jedna zakładka.


Wyszyłam kolejną sowę RTO.


Czy dużo prac powstało czy mało, jak teraz na nie patrzę to zastanawiam się kiedy ja na to znalazłam czas... Haft jest dla mnie sposobem na odreagowaniem i czasem na relaks. Mam nadzieję, że przyszły rok będzie łaskawy i znajdę chwilę na nowe krzyżyki. Tego życzę sobie i Wam.

Dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa, które tu zostawiacie. Pozdrawiam ciepło 💗

14 komentarzy:

  1. No zaszalałaś z kartkami. Myszki są przesłodkie, a sówka śliczna. Różyczki piękne i czekam na efekt końcowy poduszki. oby w tym roku było co najmniej tak samo super.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda,że robótki pomagają nam się odstresować. W ten sposób mamy przyjemne z pożytecznym.
    Udało ci się w tym roku wiele ślicznych rzeczy wyszyć. Oby w Nowym Roku było ich tyle samo lub więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Milá Agáta, sú to krásne práce! Boli ste usilovná počas roku!
    Prajem veľa elánu aj do roku 2018!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace!!! Przepiękne hafciki!!! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś bardzo twórczy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo twórczy rok masz za sobą, życzę Tobie aby w tym roku powstało równie dużo pięknych prac albo jeszcze więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prace wykonałaś:)Ja też się zastanawiam kiedy my na to wszystko znajdujemy czas!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace :) To był dla Ciebie hafciarsko pracowity rok :) Życzę kolejnego co najmniej tak samo owocnego w hafty roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne prace stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pracowity i twórczy rok :) Piękne prace powstały :)

    OdpowiedzUsuń